Párkapcsolat és Szupervízió

Hitelesség

A hitelesség kulcskérdés a szupervízióban

A hitelesség kulcskérdés

A hitelesség, a hiteles viselkedés kulcskérdés.

A behozott esetek többsége felveti azt a kérdést, hogy az ügyfél miként viszonyul illetve miként ítéli meg saját maga hitelességét, adott szituáció tekintetében.
A tanácsadó ez esetben azzal támogathatja ügyfelét, ha a kérdéseivel, reflexióival segíti őt saját

– szándékaira,

– felkészültségére és az elvárt eredményre,

– következetességére illetve

– szakmai/vezető/ügyfél elvárásokra vonatkozó

viszonyára való rálátásban.

Mindezt visszacsatolva a behozott helyzetre, felvetett szupervíziós kérdésre illetve az ügyfél általános működésére.

Az én hosszú távú hitelességének alappillérei  a tetten érhető fejlődés és a felmutatható eredmények. Adott helyzetben pedig;  az őszinteség, tetteink átláthatósága és számon kérhetősége, saját magunk vonatkozásában illetve a tisztelet, a figyelem és a bizalom megadása mások vonatkozásában. 

Ritkábban kerül terítékre, de hitelességi kérdés a lojalitás, a hibák és „bűnök” beismerése és az ígéretek megtartása.

Tagged on:
error: